2014. július 14., hétfő

13.rész

Sziasztok!Megjött az új rész. Sajnálom,hogy csak most hoztam,de nem volt időm. 3-4 komment és új rész.


Olivia szemszöge:



2 nappal később :

Sean elmondott mindent azzal a nappal kapcsolatban amikor nála ébredtem. Azóta eltelt 2 két nap és ma hétfő van. Felvettem egy nadrágot meg egy polót, megfésültem a hajam feltettem egy kis alapozót és már indultam is a suliba. Becsengettés előtt három pervel be is értem. Persze  a barátam ezen csak jót nevettek. Ja nem mondtam ? Bella és Lilly nálunkaludtak. Mindegy.Leültem Sean mellé és vártuk a tanárt ,hogy  megjöjjön.

Óra után :

 Hát túléltem a matekot.Mpndtam a lányoknak,hogy mindjárt megyek csak be teszem a táskám a szekrényembe. Mikor vissza akartam menni a többiekhez  valaki megfogta a karom és behúzott a raktárba.
-Mit akarsz ?-kérdeztem a velem szemben álló Justint.
-Tudod pénteken nagyon elvoltál velem a táncparketen. Lehet,hogy többször kéne leitattnom téged.-mondta
-Mien jó,hogy  több ilynen nem lesz.
-Majd meglátjuk.-mondta majd ki ment.. Nem törődbe semmivel  én is kimentem. Persze mindenki  szúrósan nézett rám,főleg Enikő meg a majmai.Velük se törődve vissza mentem a barátaimhoz. Épp nevedgéltek valamin,de engem ez nem nagyon érdekelt, mert szemenszúrt,hogy Lilly nem volt velünk.
-Hé,srácok Lilly?-kérdeztem
-Én azt hittem,hogy veled van.-mondta Bella.
-Hát velem nem volt.
-Hé ott van.-mondta Aust. Mi meg oda néztünk és pont akkor lépet Ryanékal az oldalán.Hát ez elég furcsa látvány volt,mit ne mondjak.
-Az igezat megvalva,csak nekem volt furcsa Lilly az elmúlt 2 napban ?
-Igazság szerint nekem is.-mondta Bella.
-Mivel a pénteki bulin összejöttek.-mondta Leo. Láttam,hogy még mondani akar,de nem tudta,mert Lilly,Ryan,Justin,meg a három ribanc ide jöttek.
-Sziasztok.-mondta Lily-Nem gond,hogyha a szünetekben Ryanék is velünk lógnak ?-kérdezte miközben mindenki engem nézett.
-Miért tőlem kérded ?-kérdeztem.
-Mert a többiek is téged néznek.-válaszolt mosolygós arcal. Már majd nem rá vágtam,hogy nem amikor a bátyám,Bella,Leo,Austin és Sean egyszerre szólitottak meg.
-Aha -válaszoltam,miközben magamban hálát adtam Istennek amiért most a akarnak velem beszélni.Arréb húztak majd elezdtek halkan beszélni.

-Most mit csináljunk ? Hiszen,ha azt mondjuk,hogy nem akkor Lillyt elveszítjük,de ha azt mondjuk,hogy igen akkor be tolakodnak a bandánkba.-fakadtam ki.
-Nyugi Liv. Megoldjuk.-nyugtatott Aust.-Szóval mit válaszoljon Olivia.
-Olivia semmit nem válaszol,mert Olivia most szépen lassan elsétál.-kezdtem úgy beszélbeszélni magamról mintha valaki másról beszélnék miközben elkezdtem hátrálni.Mire Aust. elkapta a karom és vissza rántott,úgy ,hogy a felső testének ütköztem.Oldalra néztem,hogy megnézem,hogy még ott álnak e. Nem néztem őket sokáig,mert  szemem összetalálkozott Justin szemével ami tele volt dühhvel és féltékenységgel. Féltékeny,de mire ?
_Hahó Liv. itt vagy.-halottam meg bátyám hangját.
-Mi?-kérdeztem
-Luke azt kérdezte,hogy melyiket válaszolod.-mondta a mellettem áló Austin mire én felnéztem a szemébe ami úgyan úgy dühhöt és féltékenységet.De mire féltékenyek ?
Mondjuk Justin Austinra amiért hozzá simultál,Austin Justinra amiért vele szemeztél.Mondta a belsőm.Végülis van értelme.Csak azt nem értem,hogy Austint miért zavarja,hogy Justinnal szemezek mikor Aust. és én csak barátok vagyunk ? És Justin miért féltékeny arra,hogy Austinhoz simulok mikor csak megakar fektettni ?Egyre öbb és több kérdés cikázott a fejemben,de próbáltam nnem a kérdésekre figyelni.
-Szóval mit válaszolsz?-zökkentett ki gondolat menetemből Bell.
-Hagyjuk hadj csatlakozzanak,de nem szólunk hozzájuk és nem is foglalkozunk velük.
-És ha kérdezte.-kérdezte Sean.
-Akkor természetesen válaszolunk. Rendben ?-kérdeztem
-Rendben-felelték egyszerre majd vissza mentünk Justinnékhoz.
-Szóval mit válaszoltok..-kérdezte félénk hangon Lilly.
-Csatlakozzanak.-mondtam miközben Justinnal tartottam a azemkontaktust még mindig Austinhoz simulva

2 megjegyzés: