2014. szeptember 23., kedd

15/1 .rész

Sziasztok ! Meghoztam az új részt . Mivel kicsit késve hoztam gondoltam ma két részt hozok. Nem is húzom tovább a szót . Jó olvasást. :)


Olívia szemszöge:

Csak futottam,futottam és futottam. Hogy merre ? Azt nem tudom. De nem is nagyon érdekel. Csak az érdekelt,hogy miért. Miért ilyen Lilly ? Miért nem mondta Austin,hogy belém van esve ? Miért kaptam ezt a sok rosszat ? Gondolat menetemből az zökkentett ,hogy a sós könnyek marják a szemem. Na meg az,hogy amilyen szerencsétlen vagyok neki mentem egy fának. Aha . Tehát a parkig futottam.  Hát ha már itt vagyok leülök a fűbe. Mivel már nyugodt volt valamennyire elővettem a telefonom. Bekapcsoltam,de bár ne tettem volna. 29 nem fogadott hívás : Leo, 36 nem fogadott hívás : Austin, 50 nem fogadott hívás Luke , 66 nem fogadott hívás Bella. Pluszba még 67 SMS . Mivel abban percben amint ezeket megnéztem megint elkezdett csörögni a telefonom gyorsan kikapcsoltam. Elővettem az mp3 lejátszómat és elkezdtem hallgatni Kelly Clarksontól a Because Of You-t. Ez az egyik kedvenc számom. ......

Már vagy 40-szer meghallgattam amikor észre vettem egy kezet a vállamon.  Sikítva keltem fel a padról, mire a mögöttem álló idegen elkezdett nevetni. Olyan ismerős volt a nevetése.
-Mit akarsz Justin ?-kérdeztem a még mindig nevető fiút.
-Gondoltam megnézem,hogy még nyávogsz e. De ahogy elnézem már nem .
-Miből gondolod,hogy nyávogtam ?
-Tudod amikor valaki sírva rohan ki a lakásból az már alapból nyávog.
-De ..... honnan veszed,hogy sírva rohantam ki a lakásból ?
-Attól,hogy nem az ajtóban állunk az nem azt jelenti,hogy elmentünk. De mindegy is. Most,hogy már nem nyávogsz velem kell,hogy gyere.
-Mégis hova a francba ? Bár nem mintha mennék.
-1 valahova . 2 márpedig jönni fogsz, mert ha nem kénytelen leszek a vállamon vinni.
- Ch. Most félnem kéne ?
-Hát lehet.-mondta majd hozzászólást nem várva fel kapott  a vállára és elindult. Hiába rugdostam,ütöttem semmi nem érdekelte.
-Ahhoz, hogy megérezzem az ütéseid edzened kéne, ugyan is olyan gyenge vagy mint egy lány.
-Mivel lány vagyok . Seggfej.
-Tényleg ? Azt hittem,hogy fiú vagy. -mondani akartam még valamit mire rá csapot a seggemre-hmmm. Jó kemény.
-Perverz állat.
-Én az vagyok szívi. Mindegy , itt vagyunk.-mondta majd letett . Körbe néztem majd egy furcsa sötét helyen találtam magam.
- Mégis hova hoztál ?-kérdeztem  aggódva
-Hát kérlek szépen. Ez egy.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése