2014. október 9., csütörtök

16. rész

Sziasztok! Meghoztam az új részt. 2 komment és új rész . Jó olvasást. :)


Olívia szemszöge :

-Na jobban vagy már ?-kérdezte Justin már vagy ezredszerre.
-Igen,de ha még egyszer megkérdezed szarul leszek.
-Jó van na. Csak érdekelt.
-Aha persze .-suttogtam . Igazából egy kicsit még mindig  szomorú voltam,de nem akartam Justin kedvét elrontani. Hiszen jó érzés volt az edző teremben kiadni a dühömet.  Annyira a gondolatomba meredtem,hogy észre sem vettem,hogy már otthon vagyok.
-Hát itt is volnánk.
-Kösz,hogy "megvigasztaltál" és,hogy haza hoztál.
-Nincs mit.-néma csend. 5 perc kínos csend.
-Akkor én most megyek.-mondtam majd ki szálltam a kocsiból.
-Olívia !-ki a bált Justin utánam ,mikor már a bejárati ajtónál álltam .
-Igen ?-kérdeztem.
-Valamikor megismételhetnénk.
-Igazad van.Mondjuk jövőhét pénteken ?
-Ha neked jó akkor nekem is. Na de én most már tényleg mek.
-Oké szia.-mondtam ,majd halkan kinyitottam,majd egy nem várt dolog fogadott...


Justin szemszöge :

Végre. Kiszállt a kocsimból ez a ribanc. Ha tudná,hogy csak meg akarom fektetni. Mind egy. Egyenlőre mással foglalkozunk. Mondjuk azzal,hogyan legyek vele még "kedvesebb" . Mondjuk elviszem egy moziba,vagy elviszem az állat kertbe. Nem ezt talán majd később. Nincs kedvem ilyen szarok költeni a pénzem. Inkább elviszem az állat menhelyre. Az legalább ingyen van. Meg ha már úgy is oda viszem,akkor kaphat egy kis állatott . Csak,hogy lássa milyen rendes vagyok. Ez jó lesz.
Gondolat menetemből az "hozott" vissza,hogy le kéne parkolnom.

-Mi szélhozott ?-kérdezte aprócska ruhácskájában Enikő.
-Tippelj .-mondtam majd alrébb löktem és be mentem a házba. Felmentünk a szobájána és neki álltunk a dolognak.....


1 megjegyzés: