2014. október 27., hétfő

17.rész

Sziasztok ! Meghoztam az új részt. 1-2 komi és új rész.  Jó olvasást !!!!! :)

u.i.. Van itt olyan aki szereti a Szent Johanna Gimi-t ?


Olívia szemszöge :

Mikor beléptem a lakásba mindenki nekem ugrott,hogy hova mentem ,miért nem vettem fel a telefont... stb. Én persze egyikre se válaszolva felmentem a szobámba és ledobtam magam az ágyra. Semmi mást nem akartam csak venni egy forró fürdőt és gondolkozni. Felkeltem az ágyamról,kezembe vettem a pizsamám :

Bementem a fürdőmbe,megnyitottam a kádba a meleg vizet,majd elkezdtem vetkőzni. Még csak a nadrágomat vettem le,amikor hallottam,hogy csipog a laptopom. Gyorsan kimentem érte,majd felemeltem a tetejét,hogy lássam miért csipog. Nem volt semmi komoly. Csak jött egy ismerősnek jelölésem Biebertől. Vissza igazoltam,majd elzártam a vizet,mert majdnem televolt. A laptopot letettem a tükör elé,majd levettem a maradék ruhámat is. Bele léptem a kádba,de ki is léptem,mert a gépem megint csipogott. Megfogtam a laptopom letettem a kád szélére ( Istenem ad,hogy ne essen bele !!! ) ,magamra tekertem egy törölközőt és vettem a bátorságot,hogy  ki menjek a szobámból,le a nappaliig. Amint leértem mindenki elkezdett zaklatni,hogy jól vagyok-e,vagy, hogy haragszok-e. Ezekre se válaszoltam. Nem is volt kedvem válaszolni. Ugyan minek ?  Bementem a konyhába ahol a bátyám azonnal megakart ölelni,de én nem hagytam. 
-Ide  tudnád adni azt a szart,amit te szoktál használni fürdéskor,hogy ne legyen vizes a laptop ?-kérdeztem . Hát a bátyám nem erre a megszólalásra várt. De hát most csináljak ? Az élet nem mindig Happy End. 
-Persze. Gyere odaadom.-Mondta majd felindult a szobájába . Odaadta azt a szart majd elkezdett kérdezni valami olyasmit,hogy haragszok-e rá. Nem válaszoltam .Ugyan minek azt ? Vissza mentem a szobámba jó hangosan becsapva az ajtót ( piros pont !!! ), bezártam kulccsal az ajtót. Bementem a fürdőbe ,majd enyhe szívrohamot kapva fel "szereltem" azt nem tom mit,rá tettem a laptopot,le vettem a törülközőm és beültem a jó meleg kádba. Az enyhe szívroham csak fokozódott amikor megláttam,hogy 15 üzenetem jött Justintól . Gyorsan visszaírtam neki, majd  elkezdtünk chatelni. 

 Justin : Komolyan mindenki letámadott a sablonos kérdésekkel ?
Olívia: Aha  :)
Justin: És mit csináltál , Válaszoltál mint egy jó kislány , nem válaszoltál,de lent maradtál és hallgattad ahogy szídnak, vagy nem válaszoltál és nem is maradtál ott mint egy rossz kislány ? 
Olívia:Hát nem vagyok rossz kislány ,de nem is válaszoltam és nem is maradtam a nappaliba.
Justin : Ez a beszéd. Büszke vagyok rád !!!!  :D
Olívia : Nagyon vicces ! 
Justin : Mi az ? Csak nem bűntudatod  van ?
Olívia: Nincs . Vagy ,de... Nem tudom.
Justin : Igen. Nem csalódtam benned :)
Olívia : Hé nem tehetek róla,hogy így neveltek !!
Justin: Nem mondtam,hogy tehetsz róla. Sőt nem is mondtam semmit.
Olívia: De gondoltad !
Justin : És ha nem ?
Olívia : Biztosan gondoltad.
Justin : Biztosan nem gondoltam.
Olívia : Jó tetudod.
Justin: Igen én tudom. Mindegy! Nincs kedved videóchatelni? 
Olívia: Hát ööööö..... Nem tom. Most épp fürdök . és hát....
Justin: Az még jobb ha fürdesz .... ;)
Olívia: Na ne legyél perverz.
Justin : Én perverz ? Ugyan már !!!!!!! Na de légyszííííííííí......
Olívia: Te jó Isten. Jól látom,hogy a " nagy " és " hatalmas" Justin Bieber könyörög ?
Justin: Egyszer ennek is el kellett jönnie. Ja és igen jól látod. Szóval én a helyedben nem igazán utasítanám  vissza ezt az ajánlatot ,,mert én nem igazán szoktam könyörögni.....
Olívia: Jó legyen,de várj egy picit,mert felveszek egy felsőt
Justin: Én jobban örülnék ha nm lenne rajtad semmi,de ok.....

Nem tudtam hirtelen mit felvenni,ezért felkaptam egy pólót :

Aztán már el is kezdtünk Webkamizni !!! Hát ennyit a gondolkozásról !!!!!!!!!!

2 megjegyzés: