2014. december 21., vasárnap

19.rész

Sziasztok! Tudom,hogy kissé soká hoztam ezt a részt ,de egyszerűen nincs időm. Sok most a felhajtás körülöttem és még csak ötletem se volt.De mivel most van , ezért most két részt hozok. Még valami. Ma belekezdtem egy Luke Hemmingses blogba akit érdekel nézzen be : http://bermuda-ha.blogspot.hu/  . Jó olvasást.

U.i: Ez után a rész után lesz még egy rész 23.-án utána pedig szüneteltettem a blogot január 10.-ig.

Olívia szemszöge :

-Szóval most azt akarod mondani......-kezdtem,de félbe szakított
-Igen Olívia szerelmes vagyok beléd.-mondta majd közelebb jött, mire én hátráltam gy lépés. - Mi a baj ?
-Semmi,csak ...... ez egy kicsit furcsa. Főleg,hogy 9.-dik óta utáltuk egymást.
-Ugyan már. Én soha nem utáltalak . Mindig is vonzódtam hozzád,csak nem akartam oda menni hozzátok,mert őket gyűlölöm.-mondta majd még közelebb jött,én meg hátra így sikeresen neki mentem a kocsinak. Ő csak el mosolyodott,még egy lépést előrébb jött mire mellkasunk összeütközött. Én lesápadtam, ő csak még jobban mosolygott, megsimította arcom,majd megcsókolt. Én pedig vissza csókoltam. Tudom,hogy nem lett volna szabad,tudom,hogy el kellett volna löknöm és pofán verni,de nem tettem. Az igazság az,hogy én is vonzódom hozzá. Nem tudom mióta,azt sem,hogy ez a vonzalom meddig fog tartani,de nem is érdekel. Elváltam ajkaitól,majd farkasszemet néztem Justin csillogó barna szemeivel.- Olívia kérdezhetek valamit ?
-Igen.
-Lennél a barátnőm ?-elgondolkodtam ezen a kérdésen. Ha igent mondok egy pár leszünk ,nem lesz több ribancozás és talán vita sem a két banda között. Ha nemet mondok megharagszik és minden ugyan olyan lesz  mint  a barátságunk  előtt . Mivel láttam vágyakozó és kíváncsi arcát gyorsan válaszoltam :
-Igen.-mondta,mire újra elmosolyodott és megcsókolt . 3 perc után mosolyogva váltunk el és indultunk haza. A kocsiban néma csend volt mind a ketten az útra meredtünk és mosolyogtunk. Nem tudom,hogy mi lesz ha elmondom a többieknek. Lehet,hogy örülni fognak,de lehet,hogy nem. Inkább az utolsó hiszen annak sem örültek,hogy barátok lettünk . Így,hogy mondjam el nekik ?
-Min gondolkozol ?-kérdezte Justin
-Semmin, csak elbambultam.
-Ne nagyon bambulj el,mert már itt is vagyunk. -mondta majd megállt. Közelebb  hajolt megcsókolt amit megint viszonoztam. Miután levegő hiány miatt elváltunk elköszöntem tőle,majd bementem. A nappaliba beérve teljes sötétség fogadott,meg egy cetli amin az állt,hogy mind a 3.-an elutaztak.


Justin szemszöge :

Hah  ! Ez könnyebb volt mint gondoltam. Ez a liba hülyébb mint a barátai. Simán be vette a szerelmes tini fiú  szerepet . Most,hogy járunk ideje kidolgozni a következő  lépést,ami elvezett addig,hogy meg dugjam aztán csáo.  Leparkoltam a haverom házához, ki szálltam a kocsiból,bezártam,majd kopogás nélkül be mentem az ajtón. Lil éppen egy csajjal szeretkezett,mikor észre vett
-Be szállsz ?-kérdezte 2 nyögés között.
-Édes 3.-as ?-kérdeztem,miközben levettem a pólóm,majd a nadrágom...........

-Sziasztok.
-Szia.-mondtuk egyszerre  Lil-el,miközben vártuk,hogy elmenjen a kurvánk.
-Na mesélj haver mi volt ?-tért egyből a lényegre.
-Ja,hát most  járunk..
-Ilyen könnyen bedőlt ???
-Hát látod.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése