2014. december 21., vasárnap

20. rész

Justin szemszöge :

-Na és mi a terved ?
-Mármint milyen terv ?-kérdeztem értetlenül,miközben beleszívtam a füves cigimbe.
-Hogyan akarod megdugni ?
-Nem tudom ,de remélem,hogy minél hamarabb eszembe jut valami. -mondtam,majd elő vettem a telefonom-Bocs, most mennem kell.
-Minek ?
-Olívia írt egy üzenetet ,hogy egyedül van otthon és fél.
-Mitől fél a mumustól az ágya alatt ?-kérdezte Lil,mire mind ketten felnevettünk-Na jó van hős szerelmes menj és véd meg aranyhajat,mielőtt megijed pinokiótól.
-Jól van csá.
-És vigyáz,ne,hogy fejbe verjen egy serpenyővel...

Olívia szemszöge :

Egyedül vagyok itthon és félek. Én Olívia Hastings Holt félek egyedül . Mindig ez van amikor egyedül vagyok egy nagy házban,ahol egy csomó szobában sötétség van. Ha napközben vagyok egyedül az nem zavar,na de este.....

A kanapén ülök  és nézem a tv-t amiben valami undorítóan nyálas film ment. Utálom az ilyet . Egyszerűen undorító,ahogy gügyögnek egymásnak,hogy : Szeretlek szívem.-Én még jobban.-Nem,mert én jobban...... Undorító. Miközben a tv-ben éppen azon veszekszenek,hogy ki szereti jobban a másikat,arra leszek figyelmes,hogy az emeletről hangokat halok. Annyira meg ijedtem,hogy a kanapé és a dohányzó aszal közé bújtam. Erre kuncogást hallok,majd Justin nevető hangját:
-Na mi van szépségem megijedtél ?-kérdezte eszméletlenül cuki mosollyal. Cuki ? Istenem agyamra ment ez a film.
-Nem... Csak... csak megnéztem ,hogy  nem-e hagytam egy zsepit a földön. Tudod annyira romantikus.-mondtam fintorogva az utolsó mondatott,mire Justin felnevetett,közelebb jött ,majd megcsókolt. Levegő hiány miatt elváltunk,majd a homlokunkat összeérintve néztük egymást.-Egyébként,miért az ablakomon keresztül jöttél ?
-Honnan veszed,hogy a te ablakodon jöttem be ?
-Onnan,hogy jelen pillanatban csak az én ablakom van nyitva,ráadásul nyitva az ajtóm amiből kiszűrődik a lámpa fénye.
-Ja . Hát azért,mert meg akartalak lepni,ami sikerült is különben nem ugrottál volna a földre.
-Mondtam,hogy csak a zsepimet kerestem.
-Aha,hogyne-mondta mosolyogva -És most mit akarsz csinálni ?
-Nos...... Most,hogy itt van egy erős férfiú elmennék zuhanyozni,míg te vigyázol rám
-Nem csatlakozhatok ?-kérdezte egy kissé perverz mosollyal.
-Nem. Cuki fiú itt marad és őrzi a házamat.
-És cuki lány lesz olyan kedves,hogy megengedi,hogy fürödjek vele.-mondta, majd elkezdett a fenti fürdő felé húzni.
-2 dolog-állítottam le-az  egyik:nem fürdesz velem,mert nem szeretném , a másik alvó ruha is kellene.
-Jó oké nem fürdök veled,de megígéred,hogy máskor fürödhetek veled.
-Jó megígérem,de most engedj ruháért.-mondtam. Bementem a ruhámért,majd meg sem álltam a fürdőig.

A meleg víz jól esik testemnek. Minden csepp bizsergeti testem. A vanília illatú tusfürdőmet végig kenem csupasz testemen. Újra megnyitom a meleg vizet .A vízsugár végig megy nyakamon,majd hátamon és megáll. Hátra nyúlok,hogy megnézzem miért nem megy tovább. Egy kezet érzek derekamon,majd egy mellkas dől a hátamnak. Tudom,hogy Justin az  ,tudom,hogy ő áll mögöttem és ez megnyugtat. Viszont dühít is hiszen világosan megmondtam,hogy nem karok vele fürdeni.
-Ha jól emlékszem világosan megmondtam,hogy nem akarok veled fürdeni.
-Tudom. De nem bírtam ki.-mondta majd nyakamba csókolt.-Olyan jó illatod van.-Keze útnak indult meztelen hátamon egészen a derekamig. Nyom egy csókot arcomra ,majd szembe fordít magával. Nem akartam le nézni. Nem akartam látni testét. Igaz,hogy rajta volt alsó nadrág,de én meztelen voltam és ez furcsa volt. A szemét néztem ami nem az én szememet nézte hanem melleimet. A víz még mindig ment ami jó érzés volt,hiszen ha elzárnám biztos,hogy lefagynék. Egyik pillanatról a másikra éreztem meg Justin karjait combjaimon ezzel megemelve engem. Lábaimat derekára kulcsoltam,miközben a hátamat a hideg csempének nyomta.  Most nem rám hanem rá folyt a meleg víz,ami nagyon jó látvány volt. Végig követtem a víz cseppek útját hajától kezdve, végig az arcán, a kockás hasán ami baromira jól állt hozzá. Felnéztem miután kibámultam magam,majd egy ajkat érzek enyémen. Justin most másként csókolt. Érezni lehetett benne a vágyat és a szenvedélyt. Én is vissza csókoltam amit beleegyezésnek vehetett ugyanis bele markolt fenekembe,amitől belenyögtem csókunkba. Ajkait nyakamhoz vezette amit végig puszilt, Egy sóhaj hagyta el számat,mire Justin nyakamba csókolt. Le akartam állítani,hiszen én még nem álltam készen erre. Szerencsémre vagy szerencsétlenségemre ajtó nyitásra lettünk figyelmesek.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése