2014. május 18., vasárnap

2.rész


A legjobb dolog mikor a barátainkkal szórakozunk az esőben !!!!! 


Olivia szemszöge :

-Én szóltam.-megfogta  a csuklóm és fel akart pofozni,de valaki közbe szól.  Ez a valaki nem más mint....



-Hé te gyökér erezd el Oliviát.- szólt közbe Austin.
-Mert, ha nem akkor mi lesz ?-kérdezte Bieber.
-Majd megtudod.-mondta az én "megmentőm".Bieber nem mondott semmit  csak szúrósan nézet Austinra, majd elengedett. Kapva az alkalmon oda mentem Austinhoz.
-Ezt még megkeserülöd ribanc .-szól Mr. Tökély
-Anyád a ribanc-szóltam vissza mire a gyökér majmai elkezdtek fügyülni. Ere a mondatom JB. megindult felém mire Aust. elkezdet az öcsém iskolája felé húzni. Már majd nem oda mikor megszólaltam:
-Egyedül is megoldottam volna .
-Aha.Persze mert a "nagy" Olivia mindent megold.-nevetett a mellettem sétáló fiú.
-Haha,de vicces vagy.-már majdnem megszólalt mikor az öcsém James ráugrott a hátamra.
-Szia Olivia. Hali Austin.-köszönt nekünk. Mikor már meguntam, hogy a hátamon van leszedtem magamról adtam neki egy puszit majd haza indultunk....

Otthon:

Miután haza mentünk felmentem a szobámba és elkezdtem tanulni. Mikor már majdnem megtanultam  mindent a bátyám be jött a szobámba.
-Hali hugica. Mit csinálsz?-kérdezte Luke
-Hali ! Mint látod tanulok.-válaszoltam.-Mit szeretnél?
- Honnan veszed, hogy szeretnék valamit ?ű
-Hát onnan, hogy akkor szoktál hugicának hívni mikor akarsz valamit.Szóval ki vele, mit szeretnél ?
-Na jó azt szeretném,hogy csináljunk egy képet
-És miről ?
-Rólad és rólam.
-Hát oké.
Megfogtam a telefonom és meg csináltam a képet ami így néz ki :

-Jó lett-mondta a bátyám
-Igen, szerintem.
-Tegyük fel Facebookra.
-Hát, oké.-mondtam
Kitettem Facebookra és vártam ki mit fog alá írni. Nem kellett sokáig várni Austin már lájkolta is a képet és ezzel a szöveggel komentelt is alá : Ez aztán a tetsvéri szeretett.
Ezen a mondaton kívül jött még pár mondat és lájk. Mikor meguntam a Facebookot és a tanulást is elmentem fürdeni. Úgy három-négy óra múlva kiszáltam a  kádból és felvettem a pizsimet ami egy toppból és egy rövid nadrágból ált. Miután felöltöztem le mentem a nappaliba ahol nem csak a bátyám volt hanem : Austin, Leo, Bella és Lilly volt .
-Hát ti mit kerestek itt ilyenkor ?-kérdeztem meglepődve
-Hát úgy drágám, hogy gondoltuk mivel péntek van ezért elmehetnénk bulizni.-szólalt meg Austin
-Jaaa ! Jó,oké csak kérek párpercet amíg elkészülök.
Választ nem várva rohantam is fel a szobámba. Kinyitottam a szekrényem ajtaját és mivel már este volt ráadásul még esőt is mondott ezért ezt vettem fel :

Miután kész lettem lementem és elindultunk.
***


A fiúk ötlete által elmentünk egy szórakozó helyre ahol nem voltunk sokáig , mert nekünk lányoknak nem tetszett. Fogtuk magunkat és lementünk a tengerpartra . Szórakoztunk egy kicsit mire elkezdet esni az eső. Először mi lányok sikítottunk, hogy elfog kenődni a sminkünk mire a fiúkból kitört a nevetés.Egy kis idő után mi is elkezdtünk nevetni majd szórakoztunk tovább....Mindenki táncolt,énekelt hülyéskedett .Egyszer csak Austin termett mellettem és megkérdezte :
-Szabad egy táncra hölgyem.
-Hát persze uram. 
Megfogta a kezem és elkezdtünk keringőzni.

1 megjegyzés: