2014. május 18., vasárnap

3.rész

Nincs is jobb mikor a barátnőiddel alvás helyett hülyültök !!!! :D

Olivia szemszöge :

Ma vasárnap van ! Azaz holnap suli !!! :( Mindegy !!! Ma felhívott egy fotós, hogy tetszett neki és a főnökének az én, Bella és Lilly képe. Szóval ma megyünk fotózásra !!! Most éppen eszem a reggelim és nyomom a telefonom. Mivel a bátyám nincs itthon az öcsém meg a haverjánál így egyedül vagyok otthon. Megettem a  reggelim, elmosogattam és felrohantam a szobámba ugyanis bármikor megjöhetnek . Mivel süt a nap ezért ezt vettem fel:


Miután készen lettem pont csengettek ! Lerohantam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót .
-Szia csajszi készen vagy ?-kérdezte Bella 
-Sziasztok igen csak még gyorsan írok Lukenak, hogy elmentem.
Választ nem várva rohantam a konyhába. Megfogtam egy papírt és egy tollat és leírtam Luknak, hogy hova mentem. Vissza rohantam a lányokhoz, bezártam az ajtót és indultunk is.

***

Fotózáson:

Mikor megérkeztünk elmondták, hogy mivel három fotós van ,így egyszerre is tudnak minket fotózni.Két és fél óra múlva elkészültek a képek. Megnéztük őket elköszöntünk és átmentünk hozzánk.

Oliviánál:

Megbeszéltük a lányokkal, hogy hazamennek váltóruháért és pizsiért, hogy itt tudjanak aludni. Míg ők elmentek én addig elkészültem és felhívtam a bátyám. csöng,csöng,csöng
-Igen?-szólt bele
-Szia én vagyok
-Óh, szia hugi mondjad
-Csak azt akartam mondani,hogy ma voltam fotózáson és megbeszéltük a lányokkal, hogy itt alszanak.Remélem nem baj!!
-Már miért lenne baj ? Egyébbként gratulálok a fotózás miatt. Ja és hívott az ofőd, hogy elmarad holnap a suli. Szóval holnap velem jössz, hogy fel vegyük az egyik számod!!!
-Jaj,deszupi már alig várom!!! 
-Én is ! Na de most megyek,mert van egy kis dolgom!!! Aztán nem szét törni semmit !
-Oké! Szia bátyó.
-Szia hugi.
Majd letettem .Pár perc múlva csengettek.Kinyitottam és egy nem várt személy fogadott.
-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem Justint
-Csak gondoltam szólok a múltkori miatt, hogy még tartozok neked egy pofonnal -mondta
-Te nekem nem tartozól semmivel.-Majd rá akartam csukni az ajtót ,de nem sikerült, mert a lábát az ajtóhoz tette .  Hírtelen hangokat hallottam és a barátnőim csodálkozva nézték a velem szemben lévő majmot.
-Há  te meg mit keresel itt ,-kérdezte Lilly
-Semmi -válaszolt a fiú és elment
Bejöttek a lányok ettünk, megnéztük egy filmet majd felmentünk a szobámba  beszélgetni.
Kb. Kettőig beszélgettünk majd elaludtunk 
***

Reggel a lányok elmentek. Miután elmentek és felmentem átöltözni, majd elindultunk .Mikor oda értünk a stúdióhoz felvettük a számot  majd haza mentünk . 

Olivia és Luke közös száma :
A fotózáson készült képek :
Oliviáról :



Belláról :





Lillyről :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése