2014. május 19., hétfő

4.rész


"A barát az,aki  megérti a múltat,hisz a jövőben,és elfogad annak,aki vagy!"

Olivia szemszöge :



Tegnap az ofő. felhívott mindenkit, hogy ma azaz Kedden megyünk osztálykirándulásra. Mivel nem nagyon volt kedvem menni így lassan pakoltam a bőrődjeimbe. Nem akartam kiöltözni ezért ezt vettem fel :
Feltettem egy kis sminket és már indultam is.Mivel négy órás az út, így bementem a pékségbe kaját venni. Mikor kijöttem ez a látvány fogadott :

-Hali, cica baba ! Elvigyelek?
-Viddel anyád !
Azt hittem,hogy elmegy ehejett csak jött mellettem.
-Egy : ne anyáz,mert megbánod. Kettő: ne akard, hogy én rakjalak be.
Nem válaszoltam csak beültem a kocsiba a bőröndjeimet meg Justin betette a csomagtartóba. Milyen  uriember.Érzitek az íróniát ? Beszát és elindultunk. Mikor megérkeztünk mindenki kikerekedet szemmekkel bámult minket . Nem törődve a  "nézzőkkel " oda mentem a barátaimhoz .
-Sziasztok ! Mizu ?-kérdeztem
-Hallod, te most komolyan Justin Majom Bieberrel jöttél ?-fakadt ki Austin.
-Igen !
-De miért ?
-Hát,mert egy: mikor kijöttem a pékségből ott volt. Kettő: azt mondta, hogy vagy magamtól szálok be, vagy ő tesz bele a kocsiba. Ja és három : neked is szia.
-Na mind egy ez nem lényeg . Képzeld azt mondta a tanár, hogy lesznek ott helyes fiúk.-mondta Bella.
-ÚH ez jól hangzik..-mondta Lilly.
Már épp mondani akartam valamit mikor megérkezett a busz. Kiszált belőle az ofő és segített mindenkinek betenni a bőröndjét. Mindenkinek kivéve Mr. Tökélynek és a gyökér haverjainak Lilnek és Ryannak.Felszáltunk és elindultunk. 

***

Mikor megérkeztünk ez a látvány fogadott :


Ahogy körbenéztem, nemcsak nekem maradt tátva a szám !!!!! Párperc múlva dudálást és hangos zenét hallottam. Hátra néztem és Mr. Tökély parkolt le möggém .Már épp szólni akartam neki, amikor hívott minket az ofő.
-Gyerekek figyeljetek !
-Sziasztok én vagyok a tábor vezetője. A nevem Anasztázia LankFord, de nyugottan tegezhettek is. Szóval  és az osztályfőnökötök úgy döntöttünk, hogy egy szobában egy fiú és egy lány fog aludni.Szóval nem is húzom az időt mondom, hogy ki-kivel fog aludmi : Jessica-Luek, Ryan-Lilly, Bella-Austin, Leo-Betti, Kitti-Lil , Bence-Cece és Olivia-Justin. Szóval most menjettek pakoljatok be és uttána itt találkozunk.-mondta és elment.Mivel nem volt sok kedvem felmenni a "szobatársamhoz" így még maradtam egy kicsit.Párperc múlva arra lettem  figyelmes, hogy valaki átkarolja a derekam. Megfordultam és Justinnal találtam szembe maga.
-Te meg miért nem a szobánkban pakolsz ?-kérdezte
-Mivel nincs kedvem a képedet nézni.
-Jaj, ugyan már tudom, hogy tetszek neked és alig várod, hogy az ágyamban lehes.
Csak szeretnéd.-mondtam és bementem a házba. Amint beértem ismét tátva maradt a szám.( ezt látta Olivia.-a szerk.) :
Maradtam volna még ,de még sok volt a kipakolni valóm így tovább mentem . Mivel féltem, hogy egy ágyas szoba lesz ezért csak lassan nyitottam be. Hát mondhatom kellemesett csalódtam ,mivel a szoba így nézett ki :
 Szóval mégis vele kell aludnom ! Hurrá. És megint íronia. Megnéztem a fürdőt és a fellegekben jártam,mert a füdőszoba így nézett ki  (az egyik,mert kettő van ) :

Mentem volna ki,mikor valaki a  hátamhoz simult. Megfordúltam és ....

1 megjegyzés: