2014. május 22., csütörtök

5.rész


Barátnak legjobb barátnak lenni  a legjobb dolog a világon!!!!


Olivia szemszöge :

Mikor megfordultam, lepofoztam a legjobb barátomat Austint.
-Hé ! Ezt most miért kaptam ?-kérdezte nyávogva 
-Bocsi ! Azt hittem Justin az ! Ne haragudj.
-Jól van nem haragszom .
-Köszi.-mondtam és megpusziltam az arcát.
-Kérdezni szeretnék valamit
-És mit ?-kérdeztem
-Hát azt, hogy lenne-e kedved az egész napot velem tölteni ?
-Szívesen tölteném veled a napot, de az ofő. azt mondta, hogyha kipakoltunk akkor menjünk le,mert megyünk valahova.
-Igen! Tudom, hogy ezt mondta . De mielőtt feljöttem volna azt mondta, hogy mivel ma érkeztünk ezért ma azt csinálunk amit akarunk.
-Hát oké, de mi lesz a többiekkel ?
-Már mondtam nekik és azt mondták, hogy oké.
-Hát jó csak előbb még átöltözök .
-Oké,de siess.
-Oksi.
Nyomott egy puszit a fejemre majd ki ment. Mivel meleg volt, ezért ezt vettem fel :

Feltettem egy kis sminket és kimentem Austinhoz. Mikor kimentem akkor fel is állt és indultunk is.  Lementünk valamit mondott Anasztáziának majd oda jött hozzám. Megfogta a kezem és elkezdett húzni. Már majd nem kint voltunk, mikor éreztem valakinek a tekintett. magamon. Hátra fordultam és Justin szemével találkoztam . El akartam fordulni, de nem ment . Valami furcsát láttam Justinon, mintha féltékeny lenne. Bár ez hülyeség . Mire észbe kaptam már egy kocsiban ültem . Lehet, hogy nem kéne annyit  gondolkodnom !!!! Nem törődve semmivel elaludtam.

***

-Olivia ébredj ! Olivia hallod ?-ezekre a szavakra ébredtem . Mikor kinyitottam a szemem Austinnal találtam szembe magam .
-Na végre, hogy felébredtél. Már azt hittem, hogy vissza kell vinnem téged . Na mindegy . Gyere mutatni akarok valamit. - Ki szálltam a kocsiból és el állt a lélegzettem . Ez a hely egyszerűen tökéletes és gyönyörű .

-Ez gyönyörű.-mondtam
-Én is így vagyok vele -válaszolta.
-Mikor találtad meg ezt a helyet ?
-Én már nem először vagyok itt
-Óh így már értem .
-Na gyere .
-Mi? Hova ?
-Csak gyere.
-oké. De ugye  nem most akarsz megölni ?
-De hogy is .
-Hát oké.
Először nem bíztam benne. De mikor megláttam, hogy hova hozott elélt a lélegzettem . :
 
-Emlékszel mikor elkellet mennem abba a hülye táborba ,-kérdezte
-Amikor rosszak voltunk és azt mondták, hogy büntetésből elküldenek ?- kérdeztem vissza
-Igen . Szóval, akkor ide küldtek. Mivel magányos voltam , ezért elszöktem a táborhelyről és ide jöttem.
-Szóval onnan ismerted azt a helyett.
-Igen. Na gyere menjünk, mert már a táborban kéne lennünk.-mondta és elindult. Én enm szóltam semmit csak követtem.


A táborban :

-Megjöttünk-szólalt meg a haverom
-Na menjünk be.-mondtam. Elakartam menni a mosdóba, mikor valaki nekem jött egy gombóc fagyival.
-Hé nem látsz ?
-Jaj, bocs. Nem láttalak.-Mondta az iskola ribanca. Nem szóltam semmit csak felmentem a szobámba. Már elhagytam Austin szobája ajtaját , mikor  kinyilt az ajtó és így szólt:
-Ha kész vagy gyere be.
Bólintottam és felmentem a szobámba. Kinyitottam az ajtót, de bár ne tettem volna.
-hé nem tudsz kopogni ,-kérdezte a ribanc
-hé nem tudsz normálisan beszélni .-Kérdeztem én is nyávogva.
Nem szolt semmit csak leszállt Bieberről és elkezdett öltözni. Én nem törődve velük kinyitottam a szekrény ajtaját kivettem belőle egy pólót és be mentem a fürdőbe. Levettem a fagylaltosat és felvettem a tisztát. Miután készen lettem kimentem . Megfogtam a napszemüvegem és elindultam volna mikor Bieber visszahúzott.
-Nem akarom, majd Mahonet itt látni.-mondta
-Én meg nem szeretnék ribancokat itt látni.-válaszoltam majd kimentem. Austinnál bementem és beszélgettünk . Mikor érkezett egy üzim megnéztem és mikor megakartam mutatni a srácnak akit annyira imádok lefotózott, majd feltett Fb-re. : 

-Kösz ! Ezt most miért kellet ?
-Mert olyan szép vagy.
-Ja nagyon.
Még hülyültünk egy kicsit aztán elmentem. Mikor beértem a szobámba ........

1 megjegyzés: