2014. május 23., péntek

6.rész



Ha a suliban bántanak, a "menő" srácok vagy csajok, ne félj elmondani a tesódnak, ő majd helyre teszi őket!

Olivia szemszöge .


Mikor beértem a szobába Justin egy boxerben feküdt az ágyon. Mikor észre vette, hogy figyelem mosolyra húzódott a szája és oda jött hozzám.
-Tetszik a látvány szépségem ?
-Hát szerintem gyúrj még egy kicsit, mert úgy nézel ki mint valami hájas görény.- válaszoltam, majd ellöktem magamtól. Megfogtam a pizsimet és bementem a fürdőbe. Levettem a ruhám és beálltam a zuhany alá. Félóra múlva kijöttem és felvettem a pizsim ami egy toppból és egy rövidnadrágból áll. Ki mentem és meg könnyebbülve láttam , hogy Justin nincs itt. Biztos valamelyik kúrvával van. Befeküdtem az ágyba és el is nyomott az álom.

***

Reggel:

Mikor felkeltem egy kart éreztem a derekamon megfordultam és ez a látvány fogadott :
 -Hát te meg mi a jó büdös francot csinálsz-kérdeztem idegesen
-Nem látod ? Fekszek.
-Azt látom, de miért rajtam
-Már az is baj,hogy átkarolom a derekad ?
-Igen képzeld. -nem várva semmi közbe szólást fel áltam és be mentem a fürdőbe . Fel vettem ezt :


Feltettem egy kevés sminket és lementem a bátyámhoz.

-Jó reggelt . Hogy aludtál.
-Szia hugi. Hát, te miért vagy fent reggel fél hét-kor ?
-Hát tudod úgy keltem , hogy Justinnak a keze a derekamon és közben engem nézett.
-Jól van,de ez azért nem a világ vége.
-Áááá. Nem végül is igazad van . Egy perverz majom karolgat. Ki tudja miket csinált velem az este ?
-Hé. Mikor felkeltél volt rajtad ruha ,
-igen
-Hát akkor nem történt semmi.
-Jól van igazad van.
-Figyu, ha bármi olyat csinálj csak keverj le neki egy pofont és kész. Na mind egy. Felöltözök és ki megyünk a teraszra. oké?
-Oké.-mondtam és ki mentem, hogy fel tudjon öltözni. Mikor készen lett ki mentünk a teraszra és beszélgetünk.


Sziasztok. Bocs, hogy most ilyen rövidet írtam csak mostanában nincs időm,De ígérem, hogy a hétvégén e pótolom. Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése