2014. május 27., kedd

7. rész

 Olivia szemszöge :

Tegnap az egész  napot a bátyámmal töltöttem.....Mivel tegnap már nem volt kedvem semmihez ezért hamar lefeküdtem.
Reggel zajt hallottam az ajtó felöl. Mivel lusta voltam kinyitni a szemem ezért nem foglalkoztam vele. Bár ezt rosszul tettem, mert egy perc mulva négy ember ugrott rám. Mint gondoltam ez a négy ember nem más mint Bella, Lilly , Luke és Leo.
-Jó reggelt csipkerózsika.. Ideje felkelni és elbúcsúzni Austintól.-Mondta imádot barim Bella.
-Miért hova megy Austin ?-kérdeztem
-Ja tényleg te este már aludtál..Mindegy . Szóval tegnap Austin felhívta Michael,hogy ma menni-e kell koncertre.
Nem törődve a többiekkel rohanta az én supersztáromhoz. Tudni kell rólam, hogyha Austintól kell elbúcsúznom  akkor senki és semmi nem érdekel  csak Ő. Szóval berohantam a szobájába és ráugrottam
-ÁÁÁÁ! Te őrült vagy ?
-Nem csak túlságosan szeretlek .
-JAAA, az más,de ha nem gond akkor most szeretnék tovább pakolni.
-De Nem hagyhatsz itt.
-És miért ?
-Mert nem lesz kit szivatni.
-Hahahaha. Nagyon vicces.
-Jó van na csak szivatlak !!!! Tudod,hogy szeretlek !!!
-Aha, persze ! Alig várod,hogy elmenjek !
-Ha azt várnám most nem lennék itt.
-És mivan ha csak azért vagy itt,mert megakarsz ölni ?
-Akkor már rég nem élnél.
-Na ebben van valami. De én most szeretnék pakolni !
-Én meg szeretnék elbúcsúzni !
-Hát akkor mire vársz ?
-Arra,hogy felemelj és tegyél bele a bőröndödbe !
-Hát betennélek csak nem férnél el.
-Az nem baj !
-Neked nem, de a ruháimnak igen. És amúgy is holnap  este lesz a koncert.
-És ?
-Holnap jöttök haza .
-Ja tényleg ! El is felejtettem .
-Na de most menj,mert lekésed a reggelit.
-Oké szia.-mondtam és megpusziltam az arcát. Mikor ki akartam menni vissza húzott és ő is megpuszilta az arcom.Ki mentem és le mentem enni.

***

Másnap:

 Reggel vidáman keltem amíg megnem láttam mellettem Justint. Hihetettlen,hogy megfeletkeztem tőle.Na mindegy. Felkeltem és elmentem zuhanyozni. Mivel ez az utolsó nap ezért ezt vettem fel :
 ( a gitárt ne nézzétek-szerk.)

Sziasztok kicsit tovább írtam a részt,de majd még folytatom . Mivel most készülök a témazárókra, ezért nem tom, hogy mikor tudok új részt hozni, de azért igyekszem.  :)))




2 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:)) csak kár hogy ilyen rövid:cc talán ha megadod az fb.-d akkor segíthetek ihletett adni:)) de ha csak akarod:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülnék ha segítenél. Az fb.-m neve Anita Jónási . A profilképemen egy szőke lány van .

      Törlés