2014. június 14., szombat

8.rész

         


Olivia szemszöge :

Miután felöltöztem , elmentem összepakolni. ...
A pakolás fél óra alatt megvolt. Miután végleg elpakoltam átmentem Bella szobájába.
-Hali drága !- köszöntem.
-Szia életem. Mizu ?
-Semmi csak  gondoltam megnézem,hogy összepakoltál e .
-Hát amint látod még pakolok . -mondta Bella. Hátigen nem az erőssége a pakolás.
-Segítsek ?
-Hát jó lenne.-nekem se kellett több elkezdtem pakolni a ruháit.... Ha azt mondom,hogy kb 2 óra alatt megvolt minden hát akkor nem hazudok. Ennek a lánynak annyi ruhája van mind negyven ruhabolt  összevéve. Mind a 30000 ruhájából elhozott 200-at. Hát ő már csak ilyen. Mikor készen lettünk  pont akkor jött be az osztályfőnökünk,hogy vigyük le a cuccainkat. Mivel Bella azt mondta, hogy Ő majd le viszi EGYEDÜL a bőröndjeit így én is eltudtam menni a sajátjaimért. Mikor bementem a szobánkba (igen szobánkba,mert ugye Justin is ebbe a szobába van beírva) Justin az ágyon ült és pakolt. Én csak néztem és néztem mikor megszólalt:
-Mi van nem láttál még fehér embert pakolni ?
-Fehér embert láttam már pakolni, de egy  hülye köcsögöt mg soha.-mondtam és felvettem egy gúnyos mosolyt.Nem válaszolt csak bemutatót és pakolt tovább. Mivel nem volt kedvem tovább nézni ezért megfogtam a bőröndjeimet és lementem a medencéhez. Ahogy elnéztem nemcsak én voltam ott  hanem már majdnem mindenki.

Justin szemszöge:

Mit képzel magáról ez a  kis ribanc ? Azt hiszi,hogy olyan menő,mert vissza pofázott nekem. Tiszta szánalom ez a csaj. Bár   be kell látnom,hogy sexi.Talán ha nem lenne ekkora a szája már rég az  ágyamban lehetne. Óh ! Hát én egy zseni vagyok. Talán ha elhitettem vele,hogy belé vagyok esve akkor le is feküdne velem. Hát egy próbát megér. Miután elbeszélgettem magammal fogtam a cuccom és lementem a parklóba. Alig volt ott valaki mivel mindenki a medencénél van . Na mind egy. Körbe néztem és  megláttam a haveromat Ryant. Oda mentem hozzá és elmeséltem neki,hogy milyen remek ötlet jutott az eszembe.
-Hát nem tom tesó. Olivia nem tűnik hiszékeny lánynak. És különben is ott vannak azok a hülye barátai . Tuti,hogy le beszélnék róla.-mondta a haverom.
-Lehet,hogy igazad van , de azért egy próbát meg ér.

Olivia szemszöge :
Otthon:

Miután haza értünk elmentünk a parkba az öcsénkkel. Mivel fényképezős kedvem volt csináltam pár képet :

   
     



Délután fél három körül haza mentünk. Nem törődtem senkivel és semmivel rohantam öltözni mivel ma van Austin koncertje......Három óra készülődés után elkészültem és már indultam is.Mikor oda érem egy hatalmas tömeggel találtam szembe magam amitől be vallom:  elérzékenyültem . Hihetetlen,hogy a legjobb barátomnak ennyi rajongója van. Mivel engem  már ismer a biztonsági őr, ezért beengedett...... Elkezdődött a koncert . Hihetetlen,hogy mekkora hangzavar lett. Egy csomó lány azt sikította,hogy : szeretünk Austin. .....
Koncert után :

Amit vége lett a koncertnek Austin testőre értem jött és elmentünk az öltözőjéhez. Pár perc múlva ki jött, megölelt és mentünk fotózkodni. :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése