2014. június 20., péntek

10. rész



Olivia szemszöge :

Reggel a napfény sugarai simogatták arcomat ami be vallom kellemes volt. Ki keltem az ágyamból és bevonultam a fürdőbe. Le zuhanyoztam , hajat mostam majd kiszálltam . Megfogtam a törölközőm és kimentem a szobámba. Onnan egyenesen a gardróbba. Nehézkesen, de végül találtam egy ruhát ami  így nézet ki :
 A hajamat pedig ki vasaltam. Feltettem egy kis sminket és lementem a konyhába. A jó kedvem egyből elrontódott amikor egy levelet találtam a hűtőre ragasztva:


                 Kedves Olivia :

 Figyelj !  A főnököm tegnap este hívott,hogy ma vissza  kell utaznom Londonba. Tudom,hogy meg ígértem,hogy  ma mindannyian elmegyünk az Aquaword-be , de  ez ma nem fog megtörténni. Mindegy! Mivel még tegnap megbeszéltem Miss. Steward-al,hogy ma nem mész ma  suliba ,ezért át hívtam Jessie-t, hogy ma jöjjön át és menjetek strandra. A bátyád  elment apudhoz, az öcséd meg a nagyihoz, szóval csak ketten mentek  strandra. Pénz a szokott helyen,kaja a hűtőben. Ha  bármi van hívjatok. Puszi : Anyu!

U.I: Amint tudok haza jövök és bepótolunk mindent.

Hát igen erre nem számítottam. De  mindegy! Mivel éhes voltam , ezért gyorsan csináltam magamnak rántottát. Amikor készen lettem  vele csengettek . Mivel sejtettem,hogy  ki jön így mosolyogva nyitottam ajtót. Hát persze,hogy jól tippeltem!
-Szia szívem !-köszönt Jessie. 
-Szia drágám.-köszöntem én is majd behúztam a házba. Jessie-ről annyit kell tudni,hogy anyunak a testvérének a lánya. Azaz az unokatestvérem. Amióta megszülettünk azóta jóban vagyunk. Jó formán ikrek vagyunk,mert egy napon ,ugyan abban a hónapban. Csak az óra más,mert én délben születtem ő meg délután kettőkor. Olyan mintha a hugom lenne. Mindegy. Bementünk a nappaliba és leültünk beszélgetni:
-Szóval,hogy vagy ?-kérdeztem.
-Hát már jobban,bár még mindig fáj és nap-mint nap eszembe jutnak az emlékek.-mondta. Ja,hogy nektek még nem is meséltem ? Jessie a múlt hónapban szakított a pasijával, mert a srác az én iskolám ribancával (Enikővel ) szeretkezett.
-Higgy nekem, ez a kapcsolat már amúgy is a végét járta. Hiszen ne csak rám mászott,de még más csajokkal is smárol.-igen ez a fiú mindenkire rá mászik. Rólam a bátyám, Austin és Leo állították le. -És amúgy is fiatal vagy . Bármelyik helyes pasi a lábad előtt heverhetne. 
-Talán, nem tom. De olyan nehéz el  hinni,hogy  neki adtam a szüzességem és erre így hátba támad.-hát igen ő már nem szűz !!!!!!-És még anyuval is összevesztem e miatt.
-Jó oké.Nem azért jöttél,hogy erről a rákos geciről beszéljünk, hanem azért, hogy strandoljunk.
-Jó igazad van. Mi lenne,ha jönne Dávid is és csinálna rólunk képeket ?
-Felőlem !
-Király! Akkor út közben felhívom és majd ott találkozunk  vele. 
-Oksi.-Mondtam majd el indultunk. Kimentünk, bezártam az ajtót és már indultunk is. Kb. 20 perc alatt oda értünk. Út közben Jessie felhívta Dávidot,hogy jöjjön le a partra. Meg vettük a jegyeket és bementünk. Ezen a rézen ahol most mi vagyunk ki alakítottak egy strandot amiért fizetni kell, ha be akarsz menni. Mindegy.  Kerestünk egy szabad helyett majd ki pakoltunk.
-Hé Dávid csinálsz rólunk képeket ?-kérdezte barátnőm .
-Hát persze .-mondta a srác és már elő is vettem a telóm ,hogy azzal fotózzon. :


  
  
  
 


-Tessék drága Oliviám itt a telefonod.-mondta nevetve Dávid majd oda adta a telóm.

-Köszönöm Dávid életem.-mondtam én is nevetve. Igen ilyenkor sokan  azt  gondolják,hogy járunk,de nem.  Csupán születésem óta olyan mint a második apukám. Igen jól hallótátók! Azt mondtam, hogy apukám azért,mert amikor még kisebb voltam úgy kb. 14 éves akkor el mentem egy buliba. Persze anyuéknak nem mondtam semmit amiért totál mérgesek  voltak , főleg Dávid. Amikor haza értem mindenki le szidott . Később mikor mindenki elment  lenyugodni Dávid ki  jelentette,hogy innentől kezdve szobafogságban vagyok és ,hogy nélküle nm mehetek sehova. Szóval ezért a második apukám. 

Délután :

Nem maradtunk  sokáig mert Dávidnak el kellet mennie. Mindegy ! Jessie-vel haza mentünk hozzám, átöltöztünk és kimentünk a medencéhez . Persze megkértük a szomszéd srácot,hogy csináljon rólunk egy képet.
  


Sziasztok ! Megjött az új rész. Bocs ha kicsit unalmas,csak nehéz elkezdeni a történetet . A következő részben ígérem,hogy Justin szemszögéböl is láthatjátok (olvashatjátok)  a történéseket . Nem tudom,hogy mikor tudok legközelebb részt hozni,de siettek .

                       
        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése