2014. június 21., szombat

11.rész


Justin szemszöge :


Reggel a napfény sugarai simogatták arcomat ! Az a kurva nap. Gondoltam magamba. Órámra pillantottam mi szerint 7:30. Hát persze,hogy korábban  keltem mint szoktam.Mindegy egyszer ennek is meg kellett történnie. Ki keltem az ágyamból és elmentem a fürdőbe. Lezuhanyoztam,majd magam köré tekertem egy törölközőt. Kimentem a szobámba,hogy felvegyek valami  ruhát. Felvettem a kedvenc Supra cipőmet ,majd elkezdtem a hajam zselézését. Egy jó  félóra múlva kész is lettem. Mivel  még CSAK 8:10 volt ezért még laptopoztam egy kicsit. Miután meg untam lementem a konyhába egy kis kajáért. Megettem mindent majd elindultam. Kb. egy 10 perc múlva a suli területére értem ahol Ryan és Lil  már vártak. Leparkoltam majd kiszálltam .Lepacsiztam a fiúkkal majd bementünk a terembe .
-Lám-lám-lám! Csak nem a "rossz fiúk" csapata áll az ajtómban ?-kérdezte a tanár.
-Kiről beszél ? Tán nem rólunk ? Mert akkor rosszul lát még szemüvegben is.-válaszoltam,mie az  egész osztály nevetésbe kezdett.
-Lényegtelen . Inkább üljenek a helyükre .-hagyta ennyiben a dolgot. Körbe néztem az osztályon és láttam,hogy Olivia nincs itt. Hát most kinek a vérét fogom szívni ? Elmentem a padja mellett majd megkérdeztem Enikőt,hogy tud e valamit Oliviáról.
-He,hallod ?-kérdeztem a mellettem ülő, zenét hallgató ribancot.
-Mivan ?-kérdezte nyávogva.
-Olivia ma miért nem jött suliba ?-kérdeztem
-Mert az anyja kikérte mára. Egyébként minek neked ő mikor itt vagyok én ?-kérdezte megsértődve.
-Azért,mert ha ő nincs itt akkor nincs kinek szívni a vérét.
-Jaa . Már azt hittem, hogy ő jobb az ágyban mint én.
-Hát lehet,hogy jobb. De lehet,hogy nem.
-Mi te már lefeküdtél azzal a kurvával ?Hogy mert az a kurva el venni tőlem ?
-Higgadj már le bazd meg ! Még nem feküdtem le vele.
-Ja akkor jó.-mondta. Pont abban a pillanatban csengettek ki.Ki mentem az udvarra ahol Olivia nyomi haverjai voltak.
-Mi van Olivia nincs itt és már is halottak vagytok ?-kérdeztem nevetve.
-Látom ma el fogyott a haj zseléd, ugyanis elég szarul néz ki a hajad.-mondta az a kurva Bella. Esküszöm néha úgy agyon verném. Bár olyan mint Olivia ,olyan mintha ikrek lennének, csak annyi  eltérés van köztük,hogy Olivia szőke ez a ribanc meg barna.
-Látom te még mindig a kukából veszel ki ruhákat.-mondta Enikő.
-De látom te is.-vágott vissza Bella. Mielőtt Enikő bármit is mondhatott volna elhúztam onnan.Majd becsöngettek és folyatódtak az órák .

Délután :

Ma az egész nap unalmas volt.De mikor nem az ? Mindegy. Szünetekben egyfolytában vitatkoztunk a nyomi bandával,azaz Olivia barátaival.Ezek a gondolatok azonnal elmentek a fejemből mivel haza értem. Mosollyal az arcomon mentem be a házba. Levettem a cipőmet majd bementem a konyhába ahol anyu főzött. Mivel szerencsére nem hallott meg ezért mögé osontam,hátulról át öleltem , majd megpusziltam az arcát:      http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Justin+Bieber+Pattie+Mallette+Arrivals+Justin+XJ95FzQwXi2l.jpg

-Szia Juju.-köszönt anya.
-Szia anya.
-Milyen volt  a suli ?-kérdezte.
-Olyan mint mindig:UNALMAS.-válaszoltam
-És ma hányszor szóltál vissza ?
-Ma egyszer.
-Jaj Justin . Pedig hányszor elmondtam már,hogy nem szabad vissza szolni a tanároknak ?
-Sokszor ,de felidegesített.
-De akkor sem szabad.Többé ne csinálj ilyet . Jó?
-Jó oké rendben.
-Most pedig menj, mert Jaxon és Jazmyn  vár.
-Oké szaladok. Ha bármi kell csak szólj. Rendben anyu ?
-Rendben !-még egyszer rám mosolygott majd elmentem. Amint beértem a játék szobába a testvéreim meg is támadtak.Ilyenkor mikor velük vagyok semmi  más nem érdekel csak a családom. Még a drog se ,ami nagy szó egy dogos  szájából. Igazából én sem mindig drogoztam. Sőt régen még annyira undorodtam a dogtól,hogy amikor megláttam vagy csak megéreztem az illatát elöntött a düh. Aztán mikor megtudtam,hogy lesz egy kis öcsém akkor még inkább rosszul voltam a drogtól. De aztán  mikor Jaxon megszületett akkor apu azt mondta,hogy ő nem szeret minket és nem akar többé velünk lenni . Így hát anyu és ő elváltak,mi meg a nagyiékhoz költöztünk . Azon a napon mikor elváltak, megfogattam, hogy soha többé nem akarom aput látni. És mivel hiányzott is ezért nyúltam a droghoz. Aztán bekerültem egy maffia  csapathoz ahol én lettem  a fővezér. És hát ezzel a melóval egy csomó pénzt kerestem így hát gazdagok lettünk. Persze anyu semmit nem tud a drogról sem a maffiáról. Neki csak annyit mondtam,hogy elmentem dolgozni. Amit szerencsére el is hitt...
-Hahó Justin hallasz ?-kérdezte a hugom
-Téged hercegnő mindig hallak.-válaszoltam majd megpusziltam az arcát.A tesóimról ellég annyit  tudni,hogy Jazmyn 6, Jaxon 5 éves.
-És engem nem is hallasz ?-kérdezte Jaxon
-De,hogy nem pókemberem !-válaszoltam....

Este:

Az egész délutánt a tesóimmal töltöttem na meg persze anyuval.Mivel 19:00-kor ők azt mondták,hogy álmosak így anyuval megfürdettük őket majd leraktuk őket aludni. Mivel Enikő hívott,hogy hiányzik neki Jerry így hát elmentem hozzá. Mit  ne mondjak elég vadóc a kislány... Mivel már késő volt így elmentem a törzs helyünkre azaz a parkba. Ott voltak a srácok  is. Elszívtunk egy kis füves cigit majd elindultam haza. Útközben láttam egy lányt aki nagyon ismerős volt. Egy kicsit közelebb mentem hozzá és rájöttem,hogy ő Olivia.Mit ne mondjak eléggé szép lány :http://media.tumblr.com/tumblr_loe0oiiEod1qkce7y.jpg  http://celebmafia.com/wp-content/uploads/2014/01/olivia-holt-girl-s-life-magazine-february-march-2014-photos-video-_1.jpg

Sziasztok ! Megjött az új rész ! És mivel meg ígértem,hogy Justin szemszögéből lesz ezért ma csak az ő szemszögéből írtam a sztoit. Pontosabban azt a napot amikor Olivia a strandon volt. Mindegy ! Nem tudom,hogy mikor lesz új rész .Lehet,hogy egész nyáron nem tudok majd írni, de ez még nem biztos. Szóval 3 komi után megpróbálok egy  új részt hozzni !

4 megjegyzés:

  1. ahhhw nagyon jóó*--* ne haragudj hogy nem írtam:/ elég sok dolgom volt ezen a héten is!!.....meg már fáradt is voltam sajnálom!!de ha kell a segítség nyugodtan szólj és a szabad időmben írom!!:))

    VálaszTörlés
  2. Siess a kövivel légyszi olvasni akarom nyárra!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik. Siess a következővel. Én is írok egy blogot ha gondolod nézz be. justin-austin.iwk.hu

    VálaszTörlés