2014. június 19., csütörtök

9.rész



Az anya-lánya kapcsolat a legerősebb a világon ! Mert amikor mindent elszúrunk az életünkben ők még akkor is mellettünk állnak úgy mint 40 évvel ez előtt.

Olivia szemszöge :

A tegnapi koncert hihetetlenül jó volt. Soha életemben nem gondoltam volna,hogy a legjobb barátomnak ennyi rajongója van .

Másnap:

Az ébresztőm idegesítő hangjára ébredtem. Ó Istenem miért teremtetted meg a hétfőket ? Na mind egy . Ki keltem pihe-puha  ágyamból és bementem a gardróbba. :
  

Sok keresgélés után ezt a szettet választottam :
 
 A hajamat felül egy kicsit bebarnítottam,míg alul szőkén hagytam. Fogta mint két oldalamról egy-egy tincset és összefontam, alul pedig begöndörítettem. Így nézett ki : 
  

Mire készen lettem 7:25 volt. Gyorsan feltettem egy kis sminket és kész is lettem. Amikor lementem a tesóim épp reggeliztek.
-Jó reggelt.-köszöntem.
-Szia hercegnő.-köszönt a bátyám.
-Hali Oliv.-köszönt öcsikém is.
-Tényleg hugi. Beszéltem anyuval és azt mondta,hogy délután jön haza.
-Komolyan?-hirtelen jó kedvem lett.-Nem úgy volt, hogy 3 hónapig nem jön haza ?
-Hát,de. Csak beszélt a főnökével  és mivel már amúgy is mindent megcsinált  így haza engedték. Szóval délután már itthon lesz.
-Király.-mire ezt ki mondtam már meg is ettem a reggelimet. Megfogtam  a táskám, elköszöntem a tesóimtól és indultam is a suliba.Út közben találkoztam Lillyvel.
-Hali csajszi.-köszönt
-Szia drága.-köszöntem én is.
-Hallom Justinnal voltál egy szobában.
-Hát igen. Sajnos. Bár nem volt vészes ugyan is alig volt a szobában.
-Hát akkor örülj neki.
-Örülök is.-mire ezt kimondtam már be is értünk a suliba. Elmentünk a szekrényeinkhez , bepakoltuk a fölösleges cuccainkat és mentünk is be a terembe ahol  Bella, Leo és Austin várt minket. Köszöntünk egymásnak és leültünk a helyünkre. Pár perc múlva belépet az osztályfőnökünk és mögötte egy helyes fiú.
-Jó reggelt osztály.-köszönt a tanár.
-Jó  reggelt tanárnő.-mondták páran,de voltak olyanok ( a nagymenők) akik azt mondták,hogy csá. Hát persze ez csak rájuk vall. 
-Mint látjátok ő  itt egy új fiú. Mivel most érkezett ezért szeretném,hogyha kedvesek lennétek vele és befogadnátok. Most pedig kérlek mutatkozz be az osztálynak. 
-Sziasztok ! A nevem Sean O´Donell.. 17 éves vagyok. És most költöztem ide.
-Rendben . Van valakinek kérdése az új fiútól ?-kérdezte az ofőnk.
-Nekem van.-szólalt meg az iskola ribanca.
-És mégpedig ?-kérdezte a tanár .
-Szűz vagy még ?
-Kérem Ms Parks.
-Hagyja csak tanárnő. Egyébként nem,már nem vagyok szűz.-mondta és rákacsintott Enikőre. Igen,tudhattam volna,hogy az ilyen helyes fiúk a kurvákra buknak. Na mindegy. Ezt  is benéztem.
-Köszönjük ezt a személyes infót . Egyéb kérdés?-kérdezte a tanár. Erre a kérdésre feltettem a kezem.
-Igen Ms. Holt ?
-Miért váltottál iskolát ?-kérdeztem. Mire a fiú szeme egy kicsi szomorúságot tükrözött.
-Azért, mert meghalt a barátnőm és emiatt megkértem anyuékat,hogy költözzünk ide. Hát ezért.
-Ó részvétem .-mondtam mire egy sexi félmosoly jelent meg az arcán. Ó anyám én szerelmes vagyok.
-Köszi.-mondta.
-Oké. Mivel nincs több kérdés ezért kérlek ülj le egy üres helyre.-mondta a tanár. Sean köbe nézett és a szeme rám nézett mire én körbenéztem. Hát csak azt vettem észre,hogy két szabad hely van. Az egyik mellettem a másik  meg hátul. Mire észbe kaptam Sean már le is ült mellém és elkezdődött az óra. Már az óra felénél tartottunk amikor kinyílt az ajtó és Justin,Ryan és Lil  jött be rajta.
-Áh a menőfiúk csak nem betaláltak ?-kérdezte a tanár
-Hát nem éppen tudja ebben a hatalmas iskolában eltévedtünk és a végén a lány vécében kötöttünk ki ahol megbasztunk pár lányt majd elmentünk és itt kötöttünk ki.-mondta Lil. Mire az egész osztály (kivéve én és a barátaim,na meg persze Mr. Szuper cuki Új srác) nevetésbe kezdett. A tanár megforgatta a szemeit majd intett nekik, hogy üljenek le. Mivel Justin egy  paddal  mögöttem ül így elment mellettem és azt vettem észre,hogy közben megbámult. Hát ennek meg mi a baja ? Kérdeztem magamtól, bár tudom,hogy választ úgysem fogok kapni szóval mindegy. Az  óra vége felé voltunk ( magyarul 40 volt) amikor Cukiság megszólított.
-Képzelődök vagy az a srác tényleg téged bámult?-kérdezte
-Tényleg megbámult.
-De miért ?
-Nem tom.
-Oké. Egyébként elmondaná,hogy kit, hogy hívnak ?
-Hát persze. Az a lány ott elől Ő Betti, a mellette ülő srác Ő Bence. Mögöttük ül az én Legjobb barim Bella, mellette a legjobb haverom Leo. Mögöttük a nagymenők csapatából Ryan, mellette ülő lány az annak a ribancnak a csapatába tartozik a megkérdezte,hogy szűz vagy e szóval Ő Kitti. A második sor elején lévő Fiú szintén a legjobb barátom Austin, bár őt biztos ismered, mert Ő egy híres énekes. Mindegy. A mellette ülő lány szintén az Lb. Ő Lilly. Mögöttük ül Peti és Emma. Mögöttük szintén a menők csapatából Lil és az ő ribanca Amanda. Akik előttünk ülnek Anna és Ricsi. Aki mögöttük ül Sean és Olivia.-ezen mind a ketten elkezdtünk nevetni.-Mindegy folytatom. Szóval aki mögöttünk ül az, az a srác aki engem megbámul ő Justin a nagymenőknek a fő idiótája , a mellette ülő ribanc a ribancok vezetője Enikő. Hát ennyi.
-Köszi. Szóval Olivia a neved ?
-Igen. Miért?
-Ja csak úgy.
-Hát oké. Egyébként ha gondolod szívesen bemutatlak a barátaimnak sőt még a bátyámnak is .
-A bátyád is ide ár ?
-Igen csak ő nem A-s hanem B-s.
-Oh értem.-mire ezt ki mondta már ki is csengettek. Meg fogtam a karját és ki vittem a teremből egyenesen a törzs helyünkhöz ahol már a bátyám ott volt.
-Szia hugi.
-Szia bátyó. Szeretnék bemutatni neked valakit. Sean ő a bátyám Luke, Luke  ő az új osztálytársunk Sean.- mire ezt kimondtam már a többiek is ideértek, bár Austin egy kicsit dühös volt de nem számít.-Szóva most,hogy mindenki ideért bemutatom a többieket is . Ő itt Bella.-mondtam és rámutattam.-Ő itt Lilly.-vele is kezet fogott majd mondtam tovább.-Ő itt Austin.- vele is kezet  fogott -Ő pedig Leo.- mondtam és vele s kezet fogott.Miután megvolt a bemutatkozás elkezdtek beszélgetni, bár én nem arra figyeltem, hogy miről beszélgetnek, hanem arra, hogy Austin milyen ideges. Ezért megfogtam a kezét és elkezdtem húzni a pad felé. Nagy nehezen leültettem majd megkérdeztem:
-Mi a baj ?
-Semmi
-Aha persze. És szerinted én vagyok olyan hülye,hogy ezt el hiszem. Szóval mi a baj ?
-Az ahogy rád néz.
-Ki nézz rám-kérdetem egy kicsit hülyébben mint akartam.
-Az új fiú.
-Miért,hogy néz rám ?
-Szerelmesen és egy kicsiny perverzséggel. Te észre se vetted,hogy egész órán téged stílőrt ?
-Nem arra figyeltem. 
-Mindegy ! A lényeg az hogy én láttam és nagyon nem tetszett.
-Jó ! Mindegy. Emiatt ne idegeskedj . Ha bármi olyat csinál megverheted. Oké?
-Oké.-ezt már mosolyogva mondta. Megszólalt a csengő és folytatódtak az uncsi órák....

Délután :
Otthon:

Amikor hazaértem anyuval találkoztam. Annyira boldog voltam,hogy végre itthon van , hogy a nyakába ugrottam. Megbeszéltük,hogy  átöltözök és elmegyünk futni . Fel is rohantam a szobába és átöltöztem ebbe :
  Anya is felöltözött csak ő ebbe :
 Elmentünk bemelegíteni a közeli parkba ahol Justint, a haverjait és a ribancokat láttam. Hát nem mondom rendesen mgbámultak. És mivel anyuval megakartuk őket szívatni,ezért direkt hátat fordítottunk nekik és előre hajoltunk úgy,hogy be pucsítsunk. Kb. 1 órán keresztül futottunk majd hazamentünk. Megbeszéltük,hogy felöltözünk és megyünk a plázába. Hát oké. Mivel meleg volt és izzadt is voltam ezért lezuhanyoztam majd ezt vettem fel :
 
 Ezzel a cipővel :
  
És ezzel a hajjal :

Hát mit ne mondjak anyum akár az ikrem is lehetne. Anyu ruhája :

Anyu cipője :

Szóval elmentünk a plázába . Majd 4 órás vásárlás után haza mentünk . Én ezeket vettem :
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 

Mivel már este 10 volt így anyuval még beszélgettünk és azt mondta,hogy holnapra ki vesz minket a suliból,mert el visz minket az Aquwa world-be . És mivel kevés olyan képem van amin ketten vagyunk így csináltam egy pár képet.

Olivia és az anyukája :
 
 
 
 
 
 
 

 A három ribanc :

Enikő :

Kitti :
 Amanda :
 Ő pedig Sean :

 Sziasztok megjött az új rész!  Bocs h selena és demi lett a ribanc de nem tudtam mást !!! Sorry !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése