2014. július 10., csütörtök

12.rész

Olivia szemszöge :

Jó volt egy kis időt Jeesie-vel tölteni. Mikor haza jöttek Lukék is megbeszéltük,hogy elmegyünk bulizni. Persze előbb Jamest átvittük a haverjához.  ...

Már majdnem készen voltam mikor megcsőrrent as telóm:
-Szia drágám.-köszönt Bella.
-Szia életem. Miért hívtál ?
-Azért,hogy megkérdezzem,hogy miért nem jöttél suliba ?
-Ez hosszú.... Mindegy!Ha már felhívtál és hallom,hogy a többiek is ott vann. Nincs kedvettek velem,a bátyámmal és Jessie-vel erljönni bulizni ?
-Várj egy picit.-mondta mahd halloottam,hogy arrébb teszi a telefont.- Srácok Olivia azt kérdezi,hogy nincs-e kedvünk velük menni bulizni.
-Ad azt ay telefont.-mondta Austin.-Hali.
-Hello. Szóval ?
-Megyünk.-üvőltötték.- Mikor és hol találkozunk ?-kérdezte Austin.
-Nálam fél tízkor.
-Oké.-majd választ nem várva letették.

21:30:

Minden ki időben itt volt bulira készen. Mindenki be szált a saját kocsijába és indultunk isd.Kb.20 perc kocsikázás után oda is értünk.


 Justin szemszöge:

 Miután megláttam Oliviát és a nyomi bandáját visszarohantam a srácokhoz akik még mindig ott szívtak.
 -Mi van Bro. kell még egy kis fű ?
-Ja nem . Csak buliba kell mennünk . MOST.-mondtam majd már a bejáratnál voltunk. Mivel minket mindenki ismert ezért minket azonnal be is engedek.Hallottam ahogy Lilék valamin vitattkoznak, de nem foglalkoztam velük,mert a szememmel Oliviát kerestem. Szerencsére a bárpultnál . Azon gondolkoztam,hogy oda megyek és jól leitattom,de aztán észre vettem,hogy ott van mellette az új srác és valamin nagyon nevettek. Majd hirtelen az a Sean vagy ki felált és a táncparketre húzta Oliviát.Még néztem őket egy kicsit majd elmentem egy piáért. Mikor megittam a piát észre vettem,hogy Olivia egyedül leült pár székkel kaptam az alkalmon és oda ültem mellé.
-Mit  iszol ?-kérdeztem. Mire meglepődve felém fordult.
-Bieber te mit keresel itt ?
-Azt amit te. Bulizok.-mondtam majd rendeltem még egy vodka narancsot.-Szóval mit iszol ?
-Egy odka narancsot.
-He, a hölgynek is egy vodka narancsot..

 Mikor megkaptuk a piát megittuk. Majd kértünk még vagy huszat. Mikor már láttam,hohy kezd részeg lenni elhívtam  táncolni amit persze nem utasított visza. Mit ne mondjak elég erotikusan táncoltunk.


 Olivia szemszöge :

 Reggel:

 Reggel yisszonyú fejfájásra ébedtem. Ami furcsa ,mert a tegnap estéróő jó formán semmi nem rémlik, azon kívül ,hogy biebe meghívott egy italra. Nagy nehezen de végre sikerült kinyitni a szemem és furcsálva láttam,hogy nem a saját szobámban vagyok . Körbe néztem é Seant láttam a földön körülötte sok üres üveggel. De mi történt tegnap este?


Sziasztok megjött az új rész. Remélem,hogy tettszeni fog. Köszönöm az előző részhez kapot kommenteket. Három komment és új rész.Ó és mi a véleményetek erről az új "párrol" ?


3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:)) siess vele!!:)) de nincsenek is együtt...ezen a képen nagyon cuki Juss....és ha együtt is lennének akkor nekem az lenne a fontos hogy boldog legyen:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.Siess a következővel :-) :-) :-) Igen nekem mindegy kivel van\lesz az a lényeg,hogy boldog legyen és a lány ne bántsa meg :-) :-)

    VálaszTörlés
  3. igy van ,nagyon jó lett siess a kövivel:DD <3

    VálaszTörlés